Często Zadawane Pytania
-
Badanie lekarskie i konsultacja reumatologiczna
Lekarz przeprowadzi szczegółowy wywiad dotyczący Twojego stanu zdrowia, historii medycznej oraz obecnych dolegliwości, zbada Cię, zaplanuje diagnostykę i ustali najbardziej optymalne leczenie.
USG
Badanie ultrasonograficzne stawów i tkanek miękkich w zakresie schorzeń reumatologicznych.
Kapilaroskopia
Ocena mikrokrążenia wału paznokciowego w diagnostyce objawu Raynauda oraz wybranych układowych chorób tkanki łącznej.
Leczenie bólu stawów, kręgosłupa i tkanek miękkich
Iniekcje dostawowe, okołostawowe, metodą proloterapii w zależności od wskazań medycznych: glikokortykosteroid (blokada przeciwbólowa), kwas hialuronowy, osocze bogatopłytkowe (PRP), fibryna (PRF), tropokolagen.
Wybrane zabiegi z zakresu medycyny estetycznej i inne
Leczenie objawów starzenia skóry, nadmiernego wypadania włosów, łysienia androgenowego, blizn.
Leczenie nadpotliwości, bruksizmu, migreny, przeciwzmarszczkowe z użyciem toksyny botulinowej
Współpraca z Salonem Kosmetologii i Medycyny Estetycznej La Madame w Kielcach (salonlamadame.com.pl)
-
Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 15:00, prosimy o kontakt telefoniczny lub SMS pod numer +48 575 480 420. Jeśli nie będziemy mogli odebrać telefonu, oddzwonimy do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. W trakcie rozmowy telefonicznej zostaniesz poprowadzony przez dalszy proces rejestracji. Prosimy, abyś miał przy sobie dowód tożsamości.
-
Jeżeli skontaktujesz się z nami w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku, oddzwonimy do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.
-
Na pierwszą wizytę prosimy zabrać:
Posiadaną dokumentację medyczną, w tym wyniki badań laboratoryjnych, obrazowych (USG, RTG, CT, MRI) oraz karty informacyjne ze szpitala.
Listę leków stosowanych na co dzień i doraźnie.
Dowód osobisty.
-
Dzień przed wizytą przypomnimy Ci o niej SMS-em. Jeśli jednak nie możesz się pojawić, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas. Zadzwoń lub wyślij wiadomość SMS pod numer +48 575 480 420. Dziękujemy – w ten sposób Twoje miejsce będzie mógł wykorzystać inny potrzebujący pacjent. W tej samej rozmowie możesz również przełożyć swoją wizytę. Jeśli nie odbierzemy telefonu, oddzwonimy do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.
-
Za swoją wizytę możesz zapłacić gotówką lub za pomocą systemu BLIK.