Często Zadawane Pytania

  • Badanie lekarskie i konsultacja reumatologiczna

    Lekarz przeprowadzi szczegółowy wywiad dotyczący Twojego stanu zdrowia, historii medycznej oraz obecnych dolegliwości, zbada Cię, zaplanuje diagnostykę i ustali najbardziej optymalne leczenie.

    USG

    Badanie ultrasonograficzne stawów i tkanek miękkich w zakresie schorzeń reumatologicznych.

    Kapilaroskopia

    Ocena mikrokrążenia wału paznokciowego w diagnostyce objawu Raynauda oraz wybranych układowych chorób tkanki łącznej.

    Leczenie bólu stawów, kręgosłupa i tkanek miękkich

    Iniekcje dostawowe, okołostawowe, metodą proloterapii w zależności od wskazań medycznych: glikokortykosteroid (blokada przeciwbólowa), kwas hialuronowy, osocze bogatopłytkowe (PRP), fibryna (PRF), tropokolagen.

    Wybrane zabiegi z zakresu medycyny estetycznej i inne

    Leczenie objawów starzenia skóry, nadmiernego wypadania włosów, łysienia androgenowego, blizn.

    Leczenie nadpotliwości, bruksizmu, migreny, przeciwzmarszczkowe z użyciem toksyny  botulinowej

    Współpraca z Salonem Kosmetologii i Medycyny Estetycznej La Madame w Kielcach (salonlamadame.com.pl)


  • Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 15:00, prosimy o kontakt telefoniczny lub SMS pod numer +48 575 480 420. Jeśli nie będziemy mogli odebrać telefonu, oddzwonimy do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. W trakcie rozmowy telefonicznej zostaniesz poprowadzony przez dalszy proces rejestracji. Prosimy, abyś miał przy sobie dowód tożsamości.

  • Jeżeli skontaktujesz się z nami w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku, oddzwonimy do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

  • Na pierwszą wizytę prosimy zabrać:

    • Posiadaną dokumentację medyczną, w tym wyniki badań laboratoryjnych, obrazowych (USG, RTG, CT, MRI) oraz karty informacyjne ze szpitala.

    • Listę leków stosowanych na co dzień i doraźnie.

    • Dowód osobisty.

  • Dzień przed wizytą przypomnimy Ci o niej SMS-em. Jeśli jednak nie możesz się pojawić, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas. Zadzwoń lub wyślij wiadomość SMS pod numer +48 575 480 420. Dziękujemy – w ten sposób Twoje miejsce będzie mógł wykorzystać inny potrzebujący pacjent. W tej samej rozmowie możesz również przełożyć swoją wizytę. Jeśli nie odbierzemy telefonu, oddzwonimy do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

  • Za swoją wizytę możesz zapłacić gotówką lub za pomocą systemu BLIK.